fabbes

Afrika de andra dagarna..

Kategori: Allmänt

okej vi har gjort så mycket samma sak de senaste dagarna så skriver om allt vi gjort på en gång istället :)
vi har typ legat vid poolen och solat, vi har vart på massa olika restauranger och bara chillat i lägenheten :) det e vad vi gjort varje dag... sen har jag vart på en pub, typ Q bar tror ja den hette.. va där med några som jobbar på siemens som ja känner :) det va trevligt att bara sitta där en kväll och dricka några drinkar :) pappa sa innan.... TITTA INTE för mycket på alla tjejer där inne nu.. de äter såna som dig till frukost... han var lite orolig för att jag skulle komma hem med någon... okej kommer dit.. de afrikanska tjejerna som var där hade, ja helt okej rövar... eller ne de var sjukt fina!!! vad skulle jag kolla på då tycker ni!?!?! :O men bara genom att titta så trodde de "köpbara" tjejerna att man ville köpa dem och de "ickeköpbara" tjejerna trodde man seriöst ville ha dom.. konstatera att nej, det skulle bli väldigt dålig stämning om någon okänd tanzanians (heter det så!?) tjej följer med mig hem, från Q bar, som är känt för sina glädjeflickor och jag säger:
-hej pappa!! detta är senori anulla och vi är bara kompisar... så kan hon få sova här?
nä det skulle inte gå.. så jag sa till mig själv att okej gör det här bra nu fabbe... låtsas typ leta efter någon och sen så kollar du när det är rätt läge att kolla på "Juvelerna" :D och det va ju bara det att de dansade ju inte direkt som svenska tjejer.. en hand i luften och hoppa lite... utan det var ju röven ut och köra runt den så mycket som möjligt!!! satt med huvudet som på en tennismatch för att hänga med...

kvällen va kul och jag fick nog och åkte hem :) Utan någon "kompis"

idag har vi vart med hela pappas avdelning och ätit.. det är typ nani nani idag heter det :) alla är lediga den 1/1 2/2 3/3 osv osv osv... så idag va vi på någon restaurang vid stranden och åt, spela spel och ja snacka :)
nu är det så att ja, jag är väll helt okej bra på engelska men fan prata e inte riktigt min grej.. alltså på engelska! så jag var lite nervös... kommer fram och det är massa indier som pappa jobbar med... det gjorde VERKLIGEN inte saken lättare!!! visst de va riktigt duktiga på engelsk men faaaan... deras jävla uttal!! fan behöver man säga r:en nere i lungorna!? ae jag fattar inte.. ska man snacka engelska kan man väll fan gå in för det lite? nä det tyckte inte dom... lixom jag kan ju ändra mina R till deras då måste väll dom kunna ändra sina!? inte vet jag...
inte nog med deras uttal så hade de massa konstiga läten de la till efteråt!? fatta fan inte ett skit... vet inte hur jag ska förklara hur det lät men typ såhär...
-hällo, My name-äähjk Is shavandu kamaku hiindi tusaku And-äkli I am frggrggom (gurglande R) india-ahh...

mamma har backat på ett träd också... en stor jävla buckla... men men.. visste att det kunde hemma! får se det som positivt att det bara var ett träd och en liten buckla... kunde lika gärna vart en långtradare och hela bilen....

avslutade dagen med lite snabbmat! nu ska jag sova snart! godnatt!

-hörs
Kommentera inlägget här: