fabbes

skoltrött.... redan?

Kategori: Allmänt

Drog på hajk med klassen redan på tisdagen.. Gick en mil och kom fram till platsen vi skulle sova på... Fyfan den där milen genom skogen kändes hur lång som helst! utmattade kom vi fram och slog upp tältet.. men det va lättare sagt än gjort... jag har fan inte satt upp ett tält någon gång!? ingen annan i min tältgrupp heller... men Anna våran alldeles egna scout hjälpte oss :) blev en mycket trevlig kväll med mycket snack! men sen skulle vi ju sova också.. Det regna så vårat tält läckte in så det rann typ en flod genom tältet och vattnet sögs upp av våra kuddar... så sömn blev det inte för mycket av iaf! Nu har vi gått typ en vecka i skolan.. redan skoltrött.. orkar inte!!! men mycket nice med Mac Air asså! bandyn har dragit igång också! har gjort en träning med P-18 och idag gjorde jag min första A-lags träning! så det flyter på.. Annars har jag mest hängt stan med trevliga klasskamrater och Emmeline och Clara, två mycket trevliga tjejer! i helgen va jag nere i Eksjö hos jocke! det va bland det trevligaste jag vart med om! Stadsfesten i Eksjö är något att rekommendera! fyfan va kul det va! trevligt folk kombinerat med björnstammen, loreen, uggla och kapten röd! grymt! haha gjorde debut på krogen också! fråga mig inte hur jag kom in men in kom jag iaf! mycket trevligt! ses nästa år Eksjö! Hörs!
Kommentera inlägget här: