fabbes

Västerås

Kategori:

Äntligen blev det verklighet! Jag satt i bilen upp till Västerås och kände, fan nu händer det! Jag flyttar!
Kom upp till tillberga som ligger lite utanför Västerås och lastade in de få sakerna jag hade med mig, typ kläder..
Jag bor hemma hoa bulan nu ett tag innan jag får min lägenhet! Men inget negativt med det! Han har en son som är 17 och en som är 19 år. Han som är 17 spelar i samma bandylag så det e nice.. Så har träffat alla typ som spelar i tb som bor i tillberga, sköna killar :)!
Så de visade runt mig lite, lirade lite FIFA och sen drog vi till gropen och bada.. Eller jag badade inte.. Svenskt vatten.. Nej tack!
Sen dagen efter va det dax för skola! Va lite nervös för bussbytandet ;) men det gick bra! Bulan visade mig dagen innan hur jag skulle göra och allt! Så det gick kanon! Klassen verkar nice tror jag :) lite härliga hockeykillar med nice humor och lite hästtjejer och ja massa andra idrottare :) tror det blir bra :) imorgon drar vi iväg och ska sova i skogen och paddla med klassen... Hatar denna supersvenska grejen som heter "ut i skogen med så lite som möjligt och försök överleva" typ... Fattar inte? Boka in oss på hotell och låt oss laga mat tsm där? Sova skönt och chilla framför tvn!
Efter skolan drog jag ner själv till centrum eftersom att min nuvarande låtsas bror haha slutade senare ;)
Konstaterade att Västerås centrum va riktigt nice :) duger helt för mig!
På centrum, på väg till donken träffade jag på Clara och Emmeline som också skulle äta! Så det blev en timma eller 2 på donken :)

Nae nu ska jag sova! Godnatt!

KOMMENTARER:

  • Gela säger:
    2012-08-21 | 23:27:46

    Låter som du har det ganska nice. Skönt att höra! Hör av mig när jag kommer hem från Grekland!

Kommentera inlägget här: