fabbes

Degig, degigare, fabbe..

Kategori:

Igår gjorde jag verkligen inte ett skit! Bara låg hemma och degade.. Henke hade inget att göra lördag kväll vid 23 tiden så han kom och gjorde mig sällskap :) trevligt trevligt men det blev sent! Satt uppe till 6 och snacka o chilla :)

Nu vill jag komma med en ganska smart grej.. Är det bara jag som tycker vi ska fortsätta elda plast och flyga mer flygplan? Asså helt ärligt.. Jag bryr mig inte, även om det låter grymt så bryr jag mig verkligen inte om isbjörnarna inte kan bo kvar på deras isflak där uppe.. Fan Kolmården tjänar på det, Alla kommer närmre kusten som bör ligga vid Norrköping typ? Och de som bor
På kusten får helt enkelt flytta lite inåt :)
Vi har inga vintrar, bara varma somrar lite naturkatastrofer som Aftonbladet kan skriva om och alla blir glada :)
Sååå alla ni som åker bil till jobbet. Fortsätt med det och ta gärna moppen till brevlådan! Kallar min kampanj
"mot ett varmare Sverige år 2030"

Hörs

Kommentera inlägget här: