fabbes

en vecka kvar!

Kategori: Allmänt

idag är det exakt en vecka kvar i finspång! den 28 drar jag till afrika och när jag kommer hem så åker jag med min bokade limousine upp till västerås! idag har jag packat ner allt som jag inhandlade på IKEA :) va faktiskt första gången det va kul på IKEA.. kan ju va för att det va första gången det var till mig jag köpte grejer? bara att peka och ta det man ville ha! nu ska det bara lösa sig med lägenheten också... den KOMMER va klar tills jag kommer hem men vilken det blir vet jag inte? men sånt märks!
har börjat springa som en tok också! faktiskt jävligt skönt att ta en liten tur per dag! med bra musik i lurarna blir det ganska behagligt!
sen så är den största anledningen till att jag springer att jag måste vara i form till västerås! nu jävlar ska det satsas vettu! seriösa grejer det där med bandy..

hörs!
Kommentera inlägget här: