fabbes

Västerås e nice dö!

Kategori: Allmänt

Nu kan jag väll säga att jag kommit in i västerås på riktigt! Nya vänner, flera fester och mer bandy. tycker det rullar på bättre och bättre för varje dag som går! saknar verkligen inte Finspång. Självklart mina vänner och familj men verkligen inte Finspång som stad, jag är klar med Finspång, så känner jag! Har vart hemma nu 2 helger i rad och hälsat på allt folk, Riktigt kul! Och shit vad gymnasiet är chill, just nu.... Chill schema då vi slutar 11 på fredagar och de andra dagarna är inte så jobbiga heller.. Men det är ju den där jävla matten...Hatar verkligen skiten...! Lägenheten är helt klar också.. ett stort tack till alla som hjälpte till att fixa den! puss puss... Att bo själv innebär självklart mer ansvar osv osv osv.... Men än så länge så trivs jag skitbra! tycker faktiskt det är värt att diska lite varje dag och dammsuga då och då för fördelarna är så stora! ingen som undrar vart jag är, ingen som säger att jag ska hem då och då, ingen som kan paxa bästa platsen i soffan, bara jag som väljer vad som ska vara på tv och maten är alltid den jag vill ha! hörs!
Kommentera inlägget här: