fabbes

VM-Blogg

Kategori:

Jaha då var det dax att sammanfatta denna resa! Nu när man sitter på tåget hem från Arlanda så kan jag faktiskt känna lite glädje i resan faktiskt.. Var rädd att bronset skulle göra att man var missnöjd och besviken bara! Men nej det har vart sjukt kul! Men endå.. Det var guldet vi skulle åka dit och "hämta"

Tror jag aldrig vart med om så mycket otur heller.. Börjar med att två spelare bryter nyckelbenet.. Två mycket viktiga spelare i det offensiva spelet..
Flyget hem från Krasnoyarsk var sent.. Så när vi anländer till Moskva så har vart plan till Sverige redan lyft.. Vi fick som tur va nya biljetter till ett nytt plan som skulle till Sverige! Skönt! Men nehe.. Då fick alla utom 2 spelare biljetter och de skulle då, självklart med en ledare bli kvar på moskavas flygplats!!! Vi andra går till gaten och ska gå på planet.. Då är det snökaos och flygplatsen stänga tillfälligt..
Alltså helt ärligt nu.. Skulle en kille med pistol komma och fråga mig om han fick skjuta mig skulle jag lätt svarat
-ja!
Några timmar senare får vi nya biljetter och ett nytt plan.. Som går till KÖPENHAMN..
Där ifrån åkte vi sedan till Sverige och sov på hotell i Sthlm.. Ca 40 timmar utan sömn med stress på flygplats.. Nej aldrig mer Ryssland!

Känna lite tråk att lämna alla sköna gubbar nu och åka hem till verkligheten...

Målet var guld men vi kom hem med ett brons, resan har verkligen vart en upplevelse och detta är verkligen ett minne för livet!

Meeeen.. Måste bara tillägga en sak! Det slår verkligen inte Swedish House mafia på friends arena!

Hörs!

Kommentera inlägget här: