fabbes

Tanzania!

Kategori: Allmänt

Då var jag tillbaka i Sverige och tillbaka till kylan.. Känns lite sådär faktiskt.. Hade gärna hoppat av gymnasiet o stannat där haha.. 
Imorgon ska jag tillbaka till verkligheten dvs skola, träning och rutiner.. Är inte alls redo vafan vart tog sommaren vägen?
Aja bara att bita ihop det sista året!!!

Denna resa till Tanzania var underbar som vanligt! Jag slapp flyga själv, sol, Zanzibar, safari och utgångar! Ja, ni hör ju..! Sen åkte jag ju med Marie och Hannes som är mammas kompis och hannes är Maries son. Fick agera lite reseledare åt dom och vi hade kul på hela resan! Väntetimmarna gick hur snabbt som helst om man jämför med de andra gångerna då jag flugit själv.. Tack!
Sen sist men inte minst så fick jag umgås med familjen lite mer denna sommar och det var skönt men nu behöver jag va själv ett tag haha! Iallafall en vecka sen kan jag gärna åka tillbaka haha..  Men nu tänkte jag inte skriva mer så jag lägger ut lite bilder istället..




















Vi hörs! 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: