fabbes

I sista stund..

Kategori:

Imorse var jag o kolla på widenska trofén! En tävling mellan 1or, 2or och 3or! Har sen haft hur mycket som helst att fixa! Köpa mobil till pappa, minneskort till brorsan, lite nya kläder till mig, fixa läsk till morgondagen, städa lite i lägenheten, packa väskan till Afrika, lämna tillbaka en cykel och ja jag vet inte mer.. Känns som att jag har vart i hela Västerås! Men det ska tilläggas att jag får skylla mig själv! Är en person som alltid gör allt i sista stund! Men men..
Alicia min kusin skicka en bild till mig och jag konstaterade att jag också har vart åtminstone lite söt iallafall!
Nu ska jag ta en fika/lunch med Johannes och Simon!

Hörs!

https://cdn1.cdnme.se/3361957/7-3/pic_51ade169e087c31afc9c9c4f.jpg" class="image">

Kommentera inlägget här: