fabbes

Sommar

Kategori: Allmänt

Ska väl börja ta tag i bloggen.. 
Detta sommarlov har jag redan gjort en hel del roliga saker! 
Sommarlovet började nästan med summerburst (se video nedanför)! Det var sjukt skoj! Vi var ett härligt gäng som staplade in oss på ett hotellrum gjort för 3.. Så det blev en natt på mattan för mig.. Men det var så värt det!
Efter summerburst har jag tagit det lugnt, hängt med folk och festat.. 
Sen kom sommarens höjdpunkt, BRÅVALLA! Det var sjuuuuukt kul! Vill tillbaka dit snarast! 
Det som är skönt nu är att jag har fler saker att se fram emot denna sommar! Den 21a åker jag till magaluf med ett grymma boys och i augusti åker jag till Tanzania! Låt vädret hålla sig så blir detta en grym sommar!

Här kommer lite bilder från Bråvalla!











KOMMENTARER:

  • ♀ THE REVOLT ♀ säger:
    2014-09-20 | 00:44:43
    Bloggadress: http://TheRevolt.blogg.se

    Sista året går snabbt ^^ snart kommer du stå där och ta studenten, och lika snabbt kommer det vara över xD

    Va härligt det såg ut iaf ^^

Kommentera inlägget här: